vrouw-weeft-naar-een-kindje-en-zijn-moeder.jpg
Terug

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Hier zijn de controles die u nu kan doen. 

Controles gelinkt aan de betaling 

Kijk uw rekeninguitreksels na om na te gaan of: 

  • uw betaling werd uitgevoerd op de het volgende rekeningnummer:
    • papieren cheques: BE73 0689 4677 1860;
    • elektronische cheques: BE71 0689 4882 9169
  • uw gestructureerde mededeling enkel bestaat uit uw autorisatienummer.  
  • uw bestelling voldoet aan de volgende instructies:
    • het bedrag van uw bestelling moet een meervoud zijn van het bedrag van de PWA-cheque zoals vastgelegd door uw PWA.  
    • voor papieren cheques: uw bestelling moet minimaal 10 cheques bevatten of 1 cheque voor cheques met de prijscode "TM".  
  • uw betaling van uw bestelling zich bevind in de historiek van uw overschrijvingen 
  • u geen terugbetaling heeft ontvangen van het bedrag door Sodexo.
Nog steeds geen PWA-cheques ontvangen? Neem contact met ons op.  

Indien, ondanks de bovenstaande controles, u de reden nog niet heeft kunnen vaststellen van het niet ontvangen van uw bestelling, gelieve dit aan te geven door het PWA3-formulier in te vullen dat beschikbaar is in uw PWA. Verzeker er u van dat uw e-mailadres correct geregistreerd staat in uw PWA-gebruikersprofiel.  

In het geval van papieren cheques zal Sodexo de niet ontvangen cheques blokkeren en wij bezorgen u nieuwe cheques binnen de 4 werkdagen na ontvangst van het PWA3-formulier. Indien u ondertussen toch uw eerste bestelling ontvangt, kan u van deze bestelling geen gebruik meer maken. Deze cheques dienen vernietigd te worden.  

Krijg hulp

Vind u niet wat u zoekt? Contacteer onze klantendienst: