Ik kan geen verbinding meer maken met het online portaal, wat moet ik doen?
Heeft u problemen met inloggen op uw portaal? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Hier kan u de oplossing terugvinden voor elk van hen.
De eerste controles
Gelieve eerst en vooral de volgende elementen te controleren:
- Is uw internetverbinding geactiveerd?
- Technisch probleem? Het is mogelijk dat u zich niet kan verbinden op de site wegens een technisch probleem op de site zelf. Ons advies? Heb een paar minuten geduld en probeer vervolgens om u opnieuw te verbinden.
De gebruikersnaam en het wachtwoord
Is uw gebruikersnaam en uw wachtwoord correct?
- Let op dat u geen spaties plaatst en respecteer hoofdletters en kleine letters.
- Let eveneens op dat u bijvoorbeeld een “i” niet verward met een “1”.
- Aarzel niet om op het kleine oogje te klikken zodat u kan nagaan of uw gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn ingegeven.
De internetbrowser
Als u « Internet Explorer » als browser gebruikt, is het mogelijk dat deze niet up-to-date is en dit kan de correcte werking van de site verhinderen. We raden u aan om naar de site te navigeren door een webpagina te openen via Google Chrome, Firefox of Edge. Zorg ervoor dat u een recente versie van de webbrowser heeft (alleen de laatste 2 versies worden ondersteund door onze tools).
Aanvaarding van Cookies
Heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord ingegeven, u weet dat deze correct zijn maar uw portaal gaat niet open? Dit kan veroorzaakt worden door de blokkering van bepaalde cookies door uw internetbrowser.
Het probleem blijft aanwezig ?
Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 02/547.55.00 (beschikbaar van 08u30 tot 17u00).
Krijg hulp
Vind u niet wat u zoekt? Contacteer onze klantendienst:
-
Telefoon
Bel ons op 02/547.55.00
-
E-mail
Vul het contactformulier in