vrouw-weeft-naar-een-kindje-en-zijn-moeder.jpg
Terug

Ik kan geen verbinding meer maken met het online portaal, wat moet ik doen?

Heeft u problemen met inloggen op uw portaal? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Hier kan u de oplossing terugvinden voor elk van hen. 

De eerste controles 
Gelieve eerst en vooral de volgende elementen te controleren: 
  • Is uw internetverbinding geactiveerd? 
  • Technisch probleem? Het is mogelijk dat u zich niet kan verbinden op de site wegens een technisch probleem op de site zelf. Ons advies? Heb een paar minuten geduld en probeer vervolgens om u opnieuw te verbinden.  
De gebruikersnaam en het wachtwoord 
Is uw gebruikersnaam en uw wachtwoord correct?  
  • Let op dat u geen spaties plaatst en respecteer hoofdletters en kleine letters.  
  • Let eveneens op dat u bijvoorbeeld een “i” niet verward met een “1”.  
  • Aarzel niet om op het kleine oogje te klikken zodat u kan nagaan of uw gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn ingegeven.  
De internetbrowser 

Als u « Internet Explorer » als browser gebruikt, is het mogelijk dat deze niet up-to-date is en dit kan de correcte werking van de site verhinderen. We raden u aan om naar de site te navigeren door een webpagina te openen via Google Chrome, Firefox of Edge. Zorg ervoor dat u een recente versie van de webbrowser heeft (alleen de laatste 2 versies worden ondersteund door onze tools).  

Aanvaarding van Cookies 

Heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord ingegeven, u weet dat deze correct zijn maar uw portaal gaat niet open? Dit kan veroorzaakt worden door de blokkering van bepaalde cookies door uw internetbrowser.  

Het probleem blijft aanwezig ?  

Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 02/547.55.00 (beschikbaar van 08u30 tot 17u00).  

Krijg hulp

Vind u niet wat u zoekt? Contacteer onze klantendienst: